perjantai 30. toukokuuta 2014

Alkutervehdys

Näin sitä blogin pitäminen sitten aloitetaan! Ajattelin ensimmäiseksi kirjoittaa lyhyen esittelyn itsestäni.

Olen 25-vuotias sosionomiopiskelija Oulun ammattikorkeakoulusta. Näin kesäloman alkamisen myötä minulla tuli kaksi vuotta opintoja täyteen. Aiemmalta koulutukseltani olen kirjasto- ja tietopalvelun tradenomi ja jonkin verran ehdin kirjastohommia (palkatta tosin) tehdä ennen kuin siirryin opiskelemaan uutta ammattia.

Niin tradenomi- kuin sosionomiopiskeluihini on liittynyt silloin tällöin verkko-opiskelua, joten se on minulle entuudestaan tuttua. Officepaketista Word, Excel ja PowerPoint ovat tulleet tutuiksi erityisesti opintojeni myötä. Kotona olen myös tottunut käyttämään OpenOfficea. Sanoisin olevani ihan peruskäyttäjä tietokoneiden osalta.

Tässä blogissa tutustun sosiaalisen median maailmaan kesäisen opintojakson Sosiaalinen media työyhteisöjen työvälineenä merkeissä. Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan jos siltä tuntuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti